| "Percò sò di Bastia" | |
|
|
Auteur | Message |
---|
Circione
| Sujet: "Percò sò di Bastia" Mer 18 Juil - 15:19 | |
| | |
|
| |
Sumenta
| Sujet: Re: "Percò sò di Bastia" Mer 18 Juil - 15:34 | |
| - Circione a écrit:
- Tengu à pricisà ch'ella ùn m'hè micca vinuta sola l'idea: a prima volta ch'aghju vistu ritratti di u spichjà di u vechju portu à capu inghjò (o à capu insù sicondu u parè d'ognunu) fù in una vechja seria di ritratti di Petra Alta. Spergu ch'ella ùn mi ne vularà micca di marchjà in li so passi... :oops:
iè chì ti ne vogliu!! mi piace, mi tocca è ti ringraziu di dì induve ai trovu sta manera di fà. ma u sguardu, u spichjà, u vechju portu, i ritratti sò universali. ùn appartenenu à nimu è sopra tuttu micca à mè! n'ai fattu qualcosa di bellu, di persunale o Circione :oops: (ùn hà nunda à chì vede cù certe closce chì sprimenu a so ghjelusia di sta manera, pruvendu à fà copie per ottene cumplimenti ) | |
|
| |
Ruclinonu Solechjari
Messages : 518 Date d'inscription : 27/02/2012 Localisation : Casinca
| Sujet: Re: "Percò sò di Bastia" Mer 18 Juil - 22:29 | |
| Mi piace più ch'e assai ! | |
|
| |
Circione
| Sujet: Re: "Percò sò di Bastia" Mer 9 Jan - 22:08 | |
| | |
|
| |
Maria
Messages : 1264 Date d'inscription : 28/02/2012 Localisation : quassù
| Sujet: Re: "Percò sò di Bastia" Mer 9 Jan - 22:14 | |
| | |
|
| |
Sumenta
| Sujet: Re: "Percò sò di Bastia" Mer 9 Jan - 22:15 | |
| vedi...ste fotto cù quelle di i tags sò e mo preferite! e trovu TREMENDE!!! ci hè tuttu nentru. l'originalità, a tecnica è u sguardu. | |
|
| |
Circione
| Sujet: Re: "Percò sò di Bastia" Mer 9 Jan - 22:19 | |
| - Sperenza a écrit:
- L'ai fatte avà ?
innò à u mese d'aostu o Sperenza s'e m'arricordu bè. | |
|
| |
Circione
| Sujet: Re: "Percò sò di Bastia" Mer 9 Jan - 22:27 | |
| - petra alta a écrit:
- vedi...ste fotto cù quelle di i tags sò e mo preferite!
e trovu TREMENDE!!!
ci hè tuttu nentru. l'originalità, a tecnica è u sguardu.
ùn ti possu micca lascià dì certe scimità: una: mi pare ch'ella ti venga appena faciule a parolla "trimendu" sti pochi tempi (scusami o tittolu ) duie : l'uriginalità hè poca, annant'à FB ritratti cusì n'hè pienu trè : tecnica ùn ci n'hè u pocu ch'e sò u m'ai amparatu tù è vistu ch'è tù a dici da per tè ch'è tù sè una narpia i tecnica... (cqfd) quattru : u mo sguardu hè trimendu, ma ùn parlu micca di quellu di u fottograffu cinque: caccia a TVA. | |
|
| |
Sumenta
| Sujet: Re: "Percò sò di Bastia" Mer 9 Jan - 22:36 | |
| | |
|
| |
Circione
| Sujet: Re: "Percò sò di Bastia" Mer 9 Jan - 22:53 | |
| per esse serii 5 minuti:
fottò chjappe in pozzi d'acqua n'aghju vistu qualchì una = annant'à internet, ùn dicu micca ch' e l'aghju cupiate - quessa hè qualcosa chì attira u sguardu d'ognunu innò? - ma mancu pratendu d'avè invintatu cuncettu di u spichjà di munimenti o di facciate in fottò. Dunque cacciatuci st'idea ùn ci hè tantu uriginalità.
infine ci hè l'uriginalità, ma un hè micca trimenda :p
| |
|
| |
Sumenta
| Sujet: Re: "Percò sò di Bastia" Mer 9 Jan - 23:03 | |
| ci hè una originalità ancu si ùn hè micca qualcosa di novu. ma ùn hè micca què chì trovu tremendu: ghjè u risultatu è pianta e to cunnerie o m'annerbu u scopu ùn hè micca di lampà ti fiori. certe volte e to fottò ùn mi piacenu micca o mi piacenu pocu è ti la dicu. hè vera chì ghjè scarsu. faci fottò chì mi piacenu ghjè cusì. ci ritrovu ciò ch'aspettu d'un fottograffu: ti ritrovu tù. sai cum'è mè chì certi mettenu in e so fottò l'emuzione d'una lumaca. coppianu ciò ch'elli anu vistu altrò, provanu à esse tecnichi è per chì fà? fiure senza anima. o innò...fiure chì mostranu e so anime viote. e toie ùn saranu micca perfette per tutti o per u mondu di a fottograffia ma à mè mi toccanu. e trovu...tremende | |
|
| |
Maria
| Sujet: Re: "Percò sò di Bastia" Jeu 10 Jan - 10:45 | |
| Hè interessante dinù quandu l'imaginazione piglia a suprana. Mi piace à pensà, eiu chì cercu sempre a luna ind'è u pozzu, chì a 5a fotto hè un pezzu di celu cascatu in terra... | |
|
| |
Circione
| Sujet: Re: "Percò sò di Bastia" Jeu 10 Jan - 12:21 | |
| aiò o Sperenza, dilla, e mo fottò sò TRIMENDE! | |
|
| |
Maria
| |
| |
Sumenta
| Sujet: Re: "Percò sò di Bastia" Jeu 10 Jan - 22:45 | |
| | |
|
| |
Circione
| Sujet: Re: "Percò sò di Bastia" Ven 11 Jan - 10:13 | |
| | |
|
| |
Sumenta
| Sujet: Re: "Percò sò di Bastia" Ven 11 Jan - 10:39 | |
| tr...ippa! ùn si pensa più à guardà certe cose ch'avemu sott'à l'ochji è purtantu facenu parte di a nostra storia. Moretti hè assai cunnisciutu per e so carte pustale chì ci permettenu oghje di sapè cumu era a Corsica tempi fà. hà pigliatu i paesi di l'isula ma ancu scene di a vita cotidiana è ritratti persunali. ogni famiglia hà in casa sti ritratti cusì speciali, culore sepia è cartunati. sò fottò di matrimoniu, di coppiu, ritratti di militari fatti nanzu di parte per a guerra, ecc. oghje quandu a ghjente si trova nant'à u corsu Paoli quale ci pensa è pesa l'ochji per vede sta scrizzione? quale imagineghja chì ghjera quì chì i nostri vechji andavanu à fà ciò chì duvia diventà u nostru ricordu unicu di a so esistenza? http://www.cpa-corse.com/cartes-animees/animees.html | |
|
| |
di sfughjita
Messages : 124 Date d'inscription : 06/03/2012 Localisation : Bastia
| Sujet: Re: "Percò sò di Bastia" Mer 16 Jan - 9:58 | |
| Mi piàcenu di più i ritratti di a seconda serìa, è soprattuttu i dui primi (i mo preferiti) è u quintu. Bastìa Bastìa, à ch'ùn ti sà guardà, ch'ellu si movi quì per scopre di Tè bellezze è forme stravidente quant'è stravagante ! | |
|
| |
Sumenta
| Sujet: Re: "Percò sò di Bastia" Sam 30 Mar - 16:53 | |
| | |
|
| |
Sumenta
| Sujet: Re: "Percò sò di Bastia" Sam 30 Mar - 17:08 | |
| | |
|
| |
Circione
| Sujet: Re: "Percò sò di Bastia" Sam 30 Mar - 18:08 | |
| belle forse appena troppu ritocche per mè ma ùn vole dì.
| |
|
| |
Sumenta
| Sujet: Re: "Percò sò di Bastia" Sam 30 Mar - 18:25 | |
| - Circione a écrit:
- belle
forse appena troppu ritocche per mè ma ùn vole dì.
ghjè u culore, u cuntrastu chì hè statu travagliatu mi pare. forse hè appena troppu ma ciò chì mi piace sopra tuttu sò l'anguli scelti, u cadrage. hè vera chì certe volte sta mania di rituccà e fottò guasta tuttu. ùn si vede più l'ogettu o u locu pigliatu ma l'effettu. photoshop è tutti quanti devenu esse adupratu di manera à produce qualcosa naturale o u so stremu cuntrariu, per rende ancu più bellu ciò chì hè digià rimarchevule. ùn deve micca esse una manera di rende bella una fottò goffa o di riesce un effettu (u bokeh per esempiu) chì omu hà fiascatu... mi piacenu assai i traffichi ma quand'elli sò assumeti è ricercati per elli stessi | |
|
| |
Circione
| Sujet: Re: "Percò sò di Bastia" Sam 30 Mar - 18:29 | |
| A regina di u cadrage et di u bokeh hè Speranza ella si serve di un Epson Stylus FX 400 U tuttu senza passà per Photoshop a classa. | |
|
| |
Maria
| Sujet: Re: "Percò sò di Bastia" Sam 30 Mar - 21:11 | |
| Ognunu i so secreti... | |
|
| |
Maria
| Sujet: Re: "Percò sò di Bastia" Sam 14 Déc - 13:21 | |
| | |