Saluta à tutti,
Eccu mi pà una affaccatedda nantu à l'isula (mi scusareti d'ùn intarvena di più suventi)solu pà risponda à Circione.
In prima locu ti saluteghju O Circiò, è spergu chì tutti stani bè pà i to lochi balanini.
In sicondu locu, Benedettu u cunnoscu ancu eiu (forsa menu cà tè) ma aghju francatu i 4O anni è quandu l'aghju cunnisciutu à Benedettu eru ghjuvanuttonu, pà dì ti solu, chì hè una parsona ch'e rispettu mori mori pà i so qualità umani è ùn hè d'oghji.
In terzu locu, "a vita hè fatta scala..." ghjustu pà metta in rilevu, chì in ogni paesi di u mondu ci sò artisti, "maestri", rifarenzi vivi rispittati pà l'arti ch'eddi portini, inveci cà quì i "maestri" sò à u scartu. Fighjuleti a ricunniscenza di l'unesco pà u cantu in paghjella... i boci chì ani corsu, ani fattu chì mezi pà arradicà una pratica paisana in ogni pievi di l'isula ùn sò stati dati, quì dinò i "maestri" ùn sò stati intesi... è fatt'è fini, a dinamica s'hè spinta.
Fighjuleti ghjà, i sunadori di viulinu : quantu ni fermani in Corsica suttana oghji? possu scriva quì chì in a me Pievi d'Ornanu ci n'era unu in ogni paesi in l'anni 50... oghji i sunadori suttanacci sò pochi, menu di deci... i spazi di festa campagnoli, paisani, populari spariscini, u baddu "corsu" si spinghji pocu à pocu, l'associ chì prumovini a quatriglia s'invechjani è noi, chì emu sunniatu di ritruvà una funzioni suciali : ci femu cacà è "a vita hè fatta scala"
Certi volti, mi veni a stizza, è a voglia di dumandà un asili musicali, in Bagolino (locu persu di lombardia duva si campani i sunadori di tradizioni°
.
Mi dispiaci di senta mi risponda, "sai in Corsica, un spittaculu ùn lu possu fà, i corsi si disintaressani di ciò ch'e facciu..." Piccatu, piccatu pà noi è pà l'artisti...tandu a scrivu torna un'antra volta :"a vita hè fatta scala...".
Tanti saluti è à prestu.
Ps : pà u nosciu piaceri eccu un arrighjistramentu rializatu 20 anni fà da Benedettu è Ghjuvan Micheli : http://soundcloud.com/soloni/ellegia-damore