TORTUE in corsu...
Eccu ciò ch'ellu ne dice INFCOR:
bizzuga, bizzua, bizua, bizula, vizuva, bizuva
francais : tortue
définition : lat.sc. Charax puntazzo. ZOOLUGIA. ICTIOLUGIA. Animale acquaticu o terrestru à collu assai duru è à capu di serpu. Bizuga o salpa sulla, o zulla.
cuperchiata
francais : tortue
définition : Altru nome di a cuppulata.- ZOOLUGIA. Rettile à corpu rinchjusu dentru à una chjoppula zeppa, da duve escenu capu, coda è zampe: ci sò e cuperchjate di terra, di fiumi, è di mare; certe cuperchjate misuranu più d’un metru è pesanu sin’à 300 chilò.
cuppulata, coppulata
francais : tortue
définition : ZOOLUGIA. Nome cumunu di i rettili cheloni, à corpu cortu rinchjusu dentru à una chjoppula zeppa da duve escenu capu, coda, è zampe: ci sò e cuppulate di terra, di fiumi, è di mare; certe cuppulate terrestre sò longhe più d’un metru è pesanu sin’à 300 chilò.
tartaruga
francais : tortue
définition : ZOOLUGIA. Nome cumunu di i rettili cheloni, à corpu rinchjusu dentru à una chjoppula zeppa da duve escenu capu, coda è zampe: ci sò e tartarughe di terra, di fiumi, è di mare; certe tartarughe terrestre sò longhe più d'un metru è pesanu sin'à 300 chilò.
tertuga
francais : tortue
définition : ZOOLUGIA. Nome cumunu di i rettili cheloni, à copru rinchjusu dentru à una chjoppula zeppa da duve escenu capu, coda, è zampe: ci sò e cuppulate di terra, di fiumi, è di mare; certe cuppulate terrestre sò longhe più d'un metru è pesanu sin'à 300 chilò.
testughjina, testughja, testuga, testughina
francais : tortue
définition : ZOOLUGIA. Nome cumunu di rettili cheloni, à corpu rinchjusu dentru à una chjoppula zeppa da duve escenu capu, coda, è zampe: ci sò e cuppulate di terra, di fiumi, è di mare; certe cuppulate terrestre sò longhe più d'un metru è pesanu sin'à 300 chilò.
vizua, vizula, vizura, vizzua, vizzuva, vizzula, vizzura
francais : tortue
définition : ZOOLUGIA. Nome cumunu di i rettili cheloni, à corpu cortu rinchjusu dentru à una chjoppula zeppa da duve escenu capu, coda, è zampe: ci sò e vizue di terra, di fiumi, è di mare; certe vizue terrestre sò longhe più d’un metru è pesanu sin’à 300 chilò.