| Picculu serviziu | |
|
+3Circione Rappallinu Ruclinonu Solechjari 7 participants |
Auteur | Message |
---|
Ruclinonu Solechjari
Messages : 518 Date d'inscription : 27/02/2012 Localisation : Casinca
| Sujet: Picculu serviziu Sam 18 Jan - 22:47 | |
| Bona sera à tutti. Vi vurria dumandà un serviziu nant'à facebook
1- Liker a pagina "Plume Direct" https://www.facebook.com/Plume.direct/app_353040888168462#!/Plume.direct 2- Andà à circà a rubrica "Nouveaux auteurs" (in sù, versu u mezu) 3- Sceglie l'ozzione "voter" 4- Vutà per "Le sacre du printemps".
Grazie capunanzu. | |
|
| |
Rappallinu
| Sujet: Re: Picculu serviziu Lun 20 Jan - 22:00 | |
| - Ruclinonu Solechjari a écrit:
- Bona sera à tutti. Vi vurria dumandà un serviziu nant'à facebook
1- Liker a pagina "Plume Direct" https://www.facebook.com/Plume.direct/app_353040888168462#!/Plume.direct 2- Andà à circà a rubrica "Nouveaux auteurs" (in sù, versu u mezu) 3- Sceglie l'ozzione "voter" 4- Vutà per "Le sacre du printemps".
Grazie capunanzu. Mi scusarè o Ruclì ma ùn capiscu micca troppu u sensu di a to dimarchja. Ch'è tù chjamessi à andà à leghje dendu un'infurmazione pudaria andà ma ch'è tù scrivi a marchja à suvità aghju fastidiu à ingollela... Ùn a socu per l'altri, ma à mè ùn mi dice nimu duve ellu ci vole à vutà ! Aghju pocu primura di l'usi di Facebook ma quì mi pare ch'ellu ci hè una manera à rispittà. | |
|
| |
Circione
| Sujet: Re: Picculu serviziu Lun 20 Jan - 22:52 | |
| D'accordu cun Tittolu, à mè m'ingonfia sta manera di fà, stu "vutate per mè ", ch'ella sia in literatura o in arte in generale. Listessa per tutti sti gruppi è cantadori o ste miss chì dicenu "vutate per noi, chì riprisintemu a Corsica" mi face cacà. Votu per miss Corsica s'ella mi pare bella, votu pè un gruppu corsu s'elle mi piacenu e so canzone, ecc. d'altronde chì li purtarà à un gruppu d'avè ùn sò quantu voti sì quelli chì anu vutatu ùn anu mancu statu à sente a so canzona. Per mè hè simpliciamente cuntrariu à una dimarchja artistica, ma cum'ellu dice Tittolu, què sò i valori FB è u cultu di u Infine lascemu corre. U peghju hè chì Ruclì ùn hà nulla à offreci, nè piazza, nè pinsione, nè nulla.
Dernière édition par Circione le Mar 21 Jan - 0:50, édité 1 fois | |
|
| |
u ghjudice
| Sujet: Re: Picculu serviziu Lun 20 Jan - 23:59 | |
| Cum´elli sò azezi ´ssi niulinchi . Hè tempu di pulitica, hà dirittu Ancu ruclì à circà voti | |
|
| |
Sumenta
| Sujet: Re: Picculu serviziu Mar 21 Jan - 12:31 | |
| - u ghjudice a écrit:
- Cum´elli sò azezi ´ssi niulinchi . Hè tempu di pulitica, hà dirittu Ancu ruclì à circà voti
avà ghjè à una niulinca d'esse azeza sò d'accordu cù Tittolu è Circione. Devu ricunnosce chì à u principiu aghju pruvatu parechje volte à vutà ma ùn hà micca viaghjatu. dopu ci sò state tutte ste chjame ch'ùn lascenu mancu più a decisione à u lettore. fb hè statu inundatu di dumande o piuttostu d'ordini. per mè ùn hè micca una manera di fà. mi n'impippu di cunnosce l'autore o s'ellu hè corsu (cum'è Circione vale per un scrittu, una canzona o ancu una miss...) . a sola cosa chì m'interessa hè di sapè si u mo votu và à qualcosa chì mi piace veramente è chì vogliu sustene... si ghjera qualcosa d'impurtante forse a mo manera di reagisce sarebbe sfarente è pruverebbe à fà piacè. ma quì... ghjè torna una cunneria di fb | |
|
| |
Lùlù
| Sujet: Picculu serviziu Mar 21 Jan - 14:39 | |
| picculu serviziu per un bellu scartu!
Eù votu per Tittolu, Circione,è Petra alta ...mi paria esse solu à avè lisca in gola
Ci' hè sempre un po di galateu quantunqe !
ò ghjente!: "per i servizii passate per a scala à posta ch'o sentimu u trostu quandu a vi parerete à falera !
Dernière édition par Lùlù le Mar 21 Jan - 21:37, édité 1 fois | |
|
| |
Ghjuvan Filici
| Sujet: Re: Picculu serviziu Mar 21 Jan - 18:19 | |
| Merda ! Mi socu sbagliatu è aghju vutatu pà Fanny ! | |
|
| |
Ruclinonu Solechjari
Messages : 518 Date d'inscription : 27/02/2012 Localisation : Casinca
| Sujet: Re: Picculu serviziu Mer 22 Jan - 18:44 | |
| Di sicuru, capiscu i vostri argumenti, è di sicuru, site liberi di a vostra scelta di vutà o d'ùn vutà, ma aldilà di a chjama à vutà ch'ùn vi garba micca, vi possu accertà chì s'e a situazione era stata à l'arrimbèrsciu, è ch'e l'unu o l'altru di voi abbiate participatu à un cuncorsu, questione ùn mi ne seria micca poste per vutà. | |
|
| |
Ghjuvan Filici
| Sujet: Re: Picculu serviziu Mer 22 Jan - 19:07 | |
| O Ruclì, aghju vutatu ti dicu, ma mi socu sbagliatu di buttonu... | |
|
| |
Sumenta
| Sujet: Re: Picculu serviziu Mer 22 Jan - 19:29 | |
| capiscu a to risposta! ma smintichi un affare: ùn mi sarebbe mai ritruvata in sta situazione à dumandà voti senza permette à l'altri di ghjudicà o di sceglie una antra ozzione d'altronde devu ricunnosce chì tuttu ciò chì vene di fb mi garba pocu. trovu stu mondu virtuale puzzicu è ciò ch'ellu face crede ancu di più. t'aghju da dà un esempiu. un ghjornu aghju vistu una persona participà à stu generu di cuncorsu. hà fattu anch'ella assai assai dumande à i so amichi per guadagnà. i so amichi anu spartutu u ligame per vutà. hà finitu terza, micca perchè a meritava ma perchè hà messu a pressione nant'à fb è l'altri cuncurrenti nò. per compie l'affare aghju lettu u so messagiu di "ringraziamenti". si sentia quandu si n'impippava di l'aiutu di i so amichi, a sola raggiò di a so classifica. salutava u so talentu è què m'hà stumacatu. eccu ciò ch'ellu permette fb...montà si a seca, truvà si un talentu quandu ùn ci n'hè micca è privà certi di a ricunniscenza meritata. quandu omu dumanda cusì i voti ùn hè più a vittoria d'una opera, ghjè quella di l'amicizie fb. dipoi ùn supportu più sti cuncorsi di merda fatti solamente per a vanità. i veri cuncorsi, quelli chì t'amparanu qualcosa, ùn si passanu micca di sta manera, à colpu di clics. guarda u travagliu fattu in stu sensu di Musanostra chì hè propiu à salutà! | |
|
| |
Sumenta
| Sujet: Re: Picculu serviziu Mer 22 Jan - 19:30 | |
| - petra alta a écrit:
- capiscu a to risposta!
quella di ruclì, micca quella di u capitanu | |
|
| |
u ghjudice
| Sujet: Re: Picculu serviziu Mer 22 Jan - 21:14 | |
| Fate cum´è mè lasciate corre à Facebook | |