Circione
| Sujet: Aiacciu Bellu Mer 18 Juil - 11:50 | |
| | |
|
Sumenta
| Sujet: Re: Aiacciu Bellu Mer 18 Juil - 15:05 | |
| bravu! bella manera di guardà Aiacciu, sfarente, originale è propiu agradevule! mi piacenu tutte, e finestre cù u cuntratu di l'arburi, a scrizzione in latinu... a statula ùn ne parlemu, negra cusì nant'à stu fondu chjaru, senza vede i detaglii, eppuru si sente tutta a forza di ciò ch'ella riprisenta. (per u sceccu aghjusta puru un zeru :oops: ) | |
|
Circione
| Sujet: A Grotta (micca quella di Napulione...) Dim 22 Juil - 12:29 | |
| | |
|
Sumenta
| Sujet: Re: Aiacciu Bellu Lun 23 Juil - 22:38 | |
| belle o Circione! a siconda è quella di u visu sò e mo preferite! ai veramente u sensu di a fotograffia. ùn mi stona manc'à appena. ghjè sopra tuttu un affare di sguardu è di sensibilità! senza materiale è ancu senza tecnica u puetu riesce sempre à sparte bellezza è emuzione | |
|
GhjuvanLavighju
Messages : 4 Date d'inscription : 14/09/2012 Age : 66 Localisation : Los Angeles / Coti Chjavari
| Sujet: Aiacciu Sam 15 Sep - 6:07 | |
| | |
|
GhjuvanLavighju
Messages : 4 Date d'inscription : 14/09/2012 Age : 66 Localisation : Los Angeles / Coti Chjavari
| Sujet: Aiacciu Sam 15 Sep - 6:15 | |
| - petra alta a écrit:
- bravu!
bella manera di guardà Aiacciu, sfarente, originale è propiu agradevule! mi piacenu tutte, e finestre cù u cuntratu di l'arburi, a scrizzione in latinu... a statula ùn ne parlemu, negra cusì nant'à stu fondu chjaru, senza vede i detaglii, eppuru si sente tutta a forza di ciò ch'ella riprisenta.
(per u sceccu aghjusta puru un zeru :oops: )
O Petra Alta, sicuru, Aiacciu e a piu bedda, e una cita di billezza, di classa!! E ssi ritratti so magnifichi pieni d imuzioni, sinsibilita.... | |
|
Ghjuvan
| Sujet: Re: Aiacciu Bellu Ven 13 Sep - 15:59 | |
| O'tu, cità amata.. Grazie, millione di grazie à vo! | |
|