| Ultima puisia di Robert Desnos | |
|
|
Auteur | Message |
---|
Strampalatu
| Sujet: Ultima puisia di Robert Desnos Sam 22 Sep - 18:16 | |
| J'ai rêvé tellement fort de toi, J'ai tellement marché, tellement parlé, Tellement aimé ton ombre, Qu'il ne me reste plus rien de toi, Il me reste d'être l'ombre parmi les ombres D'être cent fois plus ombre que l'ombre D'être l'ombre qui viendra et reviendra Dans ta vie ensoleillée.
T’aghju sunniatu cusì forti Aghju tantu marchjatu, tantu parlatu, Tantu amatu la to ombra Ch’ùn mi ferma più nudda di tè, Mi tocca à essa l’ombra mezu à l’ombri D’essa centu volti più ombra chè l’ombra D’essa l’ombra chì vinarà è rivinarà In la to vita assuliata
| |
|
| |
Addisperata
| Sujet: Re: Ultima puisia di Robert Desnos Dim 23 Sep - 0:44 | |
|
Mi piace. Bella adattazione
| |
|
| |
Ruclinonu Solechjari
Messages : 518 Date d'inscription : 27/02/2012 Localisation : Casinca
| Sujet: Re: Ultima puisia di Robert Desnos Dim 23 Sep - 10:01 | |
| | |
|
| |
Sumenta
| Sujet: Re: Ultima puisia di Robert Desnos Dim 23 Sep - 10:28 | |
| una puesia chì mi piace assai in francese è ancu in corsu avà à ringrazià vi! | |
|
| |
Strampalatu
| Sujet: Re: Ultima puisia di Robert Desnos Lun 24 Sep - 17:42 | |
| - petra alta a écrit:
- una puesia chì mi piace assai in francese è ancu in corsu avà
à ringrazià vi!
Ti ringraziu com'è ringraziu Ruclionu è Addisperata ma ùn hè tantu difficiuli à fa un' adattazioni d'una tal' puisia...I parolli so simplici è cio chi voli sprima l'autori si capici senza sforzu...Tuttu l'arti di Desnos hè in sta manera di tuccacci cù a simplicità di i parolli di tutti i ghjorna. Eiu dino mi piaci sta manera di fà. Qui ùn ci hè urgogliu o vanità ma luminosa virità d'un omu chi si sà andatu è voli mandà u so amori à a so donna. Cio chi hè stunenti hè chè u pueta surrelistu, quiddu chi lintaia parolli micca tantu capiscitoghji, avè stu discorsu chjaru è lindu chi ci tocca. | |
|
| |
Sumenta
| Sujet: Re: Ultima puisia di Robert Desnos Lun 24 Sep - 20:14 | |
| - Strampalatu a écrit:
Cio chi hè stunenti hè chè u pueta surrelistu, quiddu chi lintaia parolli micca tantu capiscitoghji, avè stu discorsu chjaru è lindu chi ci tocca. mi face pensà à sta puesia di Eluard Nous deux nous tenant par la main Nous nous croyons partout chez nous Sous l'arbre doux sous le ciel noir Sous tous les toits au coin du feu Dans la rue vide en plein soleil Dans les yeux vagues de la foule Auprès des sages et des fous Parmi les enfants et les grands L'amour n'a rien de mystérieux Nous sommes l'évidence même.a puesia surealista hà cum'è principiu d'esse assai ermetica, u scopu di u puetu essendu di scrive à colpu di referenze persunale (cum'è per René Char)o di scrittura automatica. purtantu certe volte ci offre scritti d'una purezza scema induve ogni parolla hè à a so piazza, ghjusta è forte. danu l'emuzione chì cunniscimu d'abitudine cù i pueti di u 19esimu seculu è divetanu i capi d'opera di a spressione di l'amore... appena cum'è quandu i gruppi di hard rock si mettenu à cumpone slows | |
|
| |
Ruclinonu Solechjari
Messages : 518 Date d'inscription : 27/02/2012 Localisation : Casinca
| Sujet: Re: Ultima puisia di Robert Desnos Lun 24 Sep - 22:25 | |
| - petra alta a écrit:
- Strampalatu a écrit:
Cio chi hè stunenti hè chè u pueta surrelistu, quiddu chi lintaia parolli micca tantu capiscitoghji, avè stu discorsu chjaru è lindu chi ci tocca. mi face pensà à sta puesia di Eluard
Nous deux nous tenant par la main Nous nous croyons partout chez nous Sous l'arbre doux sous le ciel noir Sous tous les toits au coin du feu Dans la rue vide en plein soleil Dans les yeux vagues de la foule Auprès des sages et des fous Parmi les enfants et les grands L'amour n'a rien de mystérieux Nous sommes l'évidence même.
a puesia surealista hà cum'è principiu d'esse assai ermetica, u scopu di u puetu essendu di scrive à colpu di referenze persunale (cum'è per René Char)o di scrittura automatica. purtantu certe volte ci offre scritti d'una purezza scema induve ogni parolla hè à a so piazza, ghjusta è forte. danu l'emuzione chì cunniscimu d'abitudine cù i pueti di u 19esimu seculu è divetanu i capi d'opera di a spressione di l'amore... appena cum'è quandu i gruppi di hard rock si mettenu à cumpone slows
Eiu ùn scrivu ch'e cusì. | |
|
| |
Amministratore Amministratore
| Sujet: Re: Ultima puisia di Robert Desnos Mar 25 Sep - 8:55 | |
| - Strampalatu a écrit:
- J'ai rêvé tellement fort de toi,
J'ai tellement marché, tellement parlé, Tellement aimé ton ombre, Qu'il ne me reste plus rien de toi, Il me reste d'être l'ombre parmi les ombres D'être cent fois plus ombre que l'ombre D'être l'ombre qui viendra et reviendra Dans ta vie ensoleillée.
T’aghju sunniatu cusì forti Aghju tantu marchjatu, tantu parlatu, Tantu amatu la to ombra Ch’ùn mi ferma più nudda di tè, Mi tocca à essa l’ombra mezu à l’ombri D’essa centu volti più ombra chè l’ombra D’essa l’ombra chì vinarà è rivinarà In la to vita assuliata
L'aghju messa dinò u filu di e adattazione! | |
|
| |
Contenu sponsorisé
| Sujet: Re: Ultima puisia di Robert Desnos | |
| |
|
| |
| Ultima puisia di Robert Desnos | |
|